News
Mastercard semnează un parteneriat cu Fratelli și încurajează plata cu cardul în locațiile grupului.

Mastercard semnează un parteneriat cu Fratelli și încurajează plata cu cardul în locațiile grupului.

Mastercard semnează un parteneriat cu Fratelli și încurajează plata cu cardul în locațiile grupului.

• Parteneriatul dintre Mastercard și grupul Fratelli include locațiile Fratelli București și Fratelli Beach & Club Mamaia, Fratellini Bistro, Uanderful, Biutiful by the Lake și Biutiful by the Sea
• Deținătorii de carduri Mastercard și Maestro au beneficii adiționale atașate plăților cu cardul în locațiile grupului
• Debutul parteneriatului este marcat și de lansarea, în premieră, a unui program co-branded de fidelizare pentru clienții Fratelli Group, program denumit Black Belt

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, semnează un parteneriat pe termen lung cu grupul Fratelli, prin care încurajează plățile cu cardul în rândul clienților din localurile Fratelli București și Fratelli Beach & Club Mamaia, Fratellini Bistro, Biutiful by the Lake, Biutiful by the Sea și Uanderful, prin oferirea unor beneficii speciale.

Inițiativa face parte dintr-o amplă campanie a Mastercard de promovare și încurajare a utilizării cardului ca modalitate de plată sigură, comodă, rapidă și eficientă, ce conduce la un grad ridicat de fiscalizare.

„Suntem convinși că parteneriatul cu Fratelli va aduce Mastercard și mai aproape de consumatori, cărora le pregătim numeroase beneficii, precum modalități de plată sigure și moderne. Totodată, acest parteneriat este un pas înainte în acțiunile noastre de a susține plățile electronice și tehnologia contactless, alternativă mult mai convenabilă la plata în numerar. Este un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind prin tehnologia contactless un beneficiu major pentru business si pentru consumatori – timp mai scurt de tranzacționare”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România.

Odată cu lansarea acestui parteneriat ce vizează toți clienții locațiilor grupului Fratelli menționate, a fost demarat și un program de fidelizare, denumit Black Belt. În baza acestuia, anumiți clienți primesc un card cu o serie de beneficii.

„Decizia unui demers în direcția încurajării plății cu cardul este, din punctul nostru de vedere, una firească, pentru că vorbim despre un instrument de plată la îndemâna oricui și foarte folosit peste tot în lume. Faptul că în baza acestui parteneriat putem oferi și extra beneficii pentru posesorii cardurilor Mastercard și Maestro, suplimentare celor intriseci acestui sistem de plată sigur, nu poate decât să însemne o valoare adăugată pentru clienții noștri. Un al doilea demers extrem de important este lansarea, în premieră, a unui program co-branded de fidelizare pentru clienții Fratelli, marcând atât startul acestui parteneriat, cât și faptul că luna aceasta brandul Fratelli împlinește 12 ani”, a declarat Dani Caramihai, Actionar Fratelli Group.

Mastercard este lider de piață la numărul de carduri din România, cu o rețea de acceptare de peste 177.800 de terminale, conform statisticilor BNR pentru trimestrul 1 din 2017. Numărul tranzacțiilor contactless cu carduri Mastercard și Maestro a crescut cu 190% în mai 2017 față de aceeași lună a anului precedent. În ceea ce privește volumele tranzacționate contactless, în luna mai 2017, s-a înregistrat o creștere de 174% în comparație cu luna mai 2016.

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

Despre Fratelli

Povestea Fratelli este o călătorie începută în 2005, construită în timp, cu pasiune, dedicare, muncă și exigență pentru calitatea fiecărui detaliu. Fratelli este un brand de succes 100% românesc, cu o amprentă proprie asupra vieții de noapte și nu numai, apreciat și la nivel internațional prin premiile câștigate pentru designul și standardele serviciilor din locațiile proprii.
Grupul Fratelli include cluburile din București – Fratelli Studios, Fratelli Lounge & Club și Fratelli Social Club – și Fratelli Beach&Club Mamaia, care găzduiesc unele dintre cele mai frumoase petreceri în weekend, cu invitați de renume, precum și restaurantele Fratellini Bistro, Uanderful, Biutiful By The Lake și Biutiful By The Sea. Acestora li se adaugă, în regim de franciză, Fratelli Lounge & Club Constanța, Fratelli Lounge & Club Iași, Fratelli Lounge & Club Timișoara și Fratelli Lounge & Club Galați.